Hacker News new | past | comments | ask | show | jobs | submit login

Misleading headline. He filed a copyright claim for $35. No one investigated and the government certainly didn't say he was Satoshi. If he were, it's easy to prove by moving coins.



Applications are open for YC Winter 2020

Guidelines | FAQ | Support | API | Security | Lists | Bookmarklet | Legal | Apply to YC | Contact

Search: