Hacker News new | comments | show | ask | jobs | submit login

They hired him from The Register, home of shock and troll journalism, so I don't know what they were expecting.

I don't find these comments entirely fair. Sure, the Register brings a tabloid voice to tech journalism. So do lots of media outlets and blogs.

Can you guys point to past journalistic errors or malfeasance on Vance's part (misquoting or otherwise)? Genuinely curious: Does he actually have a history?

I seem to recall I've read articles by him in the Economist that were insightful in the past year or two, presumably written to (or edited to) the voice of the paper. That said, I don't closely follow Vance's work.

Guidelines | FAQ | Support | API | Security | Lists | Bookmarklet | DMCA | Apply to YC | Contact